Extragaranție

CARE SUNT AVANTAJELE OFERITE DE EXTRAGARANȚIE?

Extragaranția vă oferă posibilitatea de a proteja mobila de accidentele cotidiene, care nu sunt incluse în condițiile de acordare a garanției standard de către producător. Compania acordă protecție de acoperire, în limitele contravalorii produsului, pentru următoarele riscuri:

  • Deteriorare sau distrugere din cauza unui incident;
  • Deteriorarea detaliilor de îmbinări a mobilierului;
  • Acțiuni ilegale ale clientului, inclusiv în urma vandalismului;
  • Arderea în urma incendiului inclusiv pagubele materiale directe produse prin carbonizare totală sau parțială, topire cu și fără flacără;
  • Deteriorarea în urma calamităților naturale precum furtună, uragan, grindină, cutremur, evenimente cauzate de reacții nucleare;
  • Daune produse de timpul de emisie excesiv, daune produse din contactul accidental cu lichide și astfel exploatarea obiectului contractului este imposibil din punct de vedere tehnic de utilizat;
  • Deteriorarea obiectului din cauza implicării în accident rutier;
  • Prioritate în service și termen de reparație în 5 zile lucrătoare, de la recepționarea produsului în service sau din momentul înregistrării cererii în service pentru produsele netransportabile;
  • Agent dedicat de customer support;
  • 100% garanția reparației cu componente originale de la producător, înlocuirea cu un produs nou sau returnarea banilor dacă produsul nu mai poate fi adus la conformitate.

CE INCLUDE GARANȚIA STANDARD?

Fiecare produs comercializat de „Hermon Group” SRL beneficiază de termenul de garanție conform legislației Republicii Moldova în vigoare, respectiv 12 luni de la data instalării lui. Este posibilitatea de a achiziționa garanție extinsă pe 24 sau 36 luni.

Pentru a beneficia de garanție Cumpărătorul are obligația sa ia la cunoștința și să respecte prevederile cuprinse în Certificatul de Garanție și instrucțiunile de manipulare, montaj, întreținere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garanția.

Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale precum: PAL, MDF, HDF, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de  calitate.

Pentru defecțiunile survenite urma efectuării operațiunilor de montare și demontare a mobilei de către personal din afara societății vânzătoare, răspunde exclusiv cumpărătorul.

CONDIȚII ÎN CARE GARANȚIA DEVINE INAPLICABILĂ SAU NULĂ

  • Uzura normală a produsului ținând cont de durata de viață;
  • Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor părți componente în urma expunerii la soare sau la o altă sursă puternică de căldură sau a contactului cu apa, vopsirea produsului de către client, deteriorări ale produsului în urma unor calamități, ruperea sau zgârierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea în condiții de umiditate, curățarea cu substanțe neadecvate, depozitarea și utilizarea produsului în condiții improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat și proiectat;
  • Intervenția, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate.

CONSTRUCȚIE MOBILIER

Materialul de bază în construcția mobilierului sunt plăci aglomerate din așchii de lemn (P.A.L), placă fibroasă din lemn (P.F.L.),placă aglomerată din lemn (M.D.F),placă din fibre de lemn (H.D.F)

MOD DE AMBALARE

Piesele de mobilă sunt ambalate în cutii de carton din mai multe straturi, prevăzute în interior cu sisteme de protejare a zonelor sensibile astfel încât să asigure integritatea mărfii până la destinație. Coletele conțin scheme de montaj, instrucțiuni de utilizare, pungi cu accesorii și sunt prevăzute la exterior cu etichete de marcaj, care indică conținutul fiecărui colet.

INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE

Produsele de mobilier se vor manipula și transporta în diferite localități numai în ambalajele proprii. Fiecare produs va fi dezambalat cu grijă evitându-se zgârierea sau lovirea subansamblurilor corpurilor.

Montarea pieselor se face cu grijă, pe baza schemei de montaj anexată, cu scule simple. Toate accesoriile se găsesc într-o pungă separată.

Feriți piesele de mobilă de umezeală, îngheț, igrasie, căldură excesivă și acțiunea prelungită a razelor solare. Nu se așază mobila mai aproape de un metru de sursele de încălzire (soba, calorifer).

Feriți suprafețele de obiectele fierbinți, alcool, zgârieturi, lovituri. Nu se vor așeza obiecte ude sau încălzite pe suprafața lustruită a mobilierului. Obiectele încălzite defectează și suprafețele vopsite.

Curățarea, întreținerea și lustruirea suprafețelor se va face după caz cu soluții speciale pentru PAL, accesorii metalice, stofă, piele, sticlă și oglinzi, produse de firme specializate. Praful se șterge cu o cârpă moale și uscată fiind contraindicată ștergerea cu cârpe unse în ulei, petrol, alcool etc. Este interzisă folosirea preparatelor de curățare care conțin elemente abrazive și acizi.

Garanția nu se răsfrânge asupra elementelor din sticlă și oglindă, sau alte defecte apărute din neglijența clientului ca lovituri, zgârieturi, crăpături. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe poliță este de 5kg. Evitați mutarea mobilierului prin împingere.

Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor.