Garanția extinsă vă oferă posibilitatea de a proteja mobila de accidentele cotidiene, care nu sunt incluse in condițiile standard de acordare a garanției de către producător. Compania acordă protecție de acoperire, în limitele contravalorii produsului Clientului pentru următoarele riscuri:
– Deteriorare sau distrugere din cauza unui incident;
– Deteriorarea detaliilor de îmbinări a mobilierului;
– Acțiuni ilegale ale clientului, inclusiv în urma vandalismului;
– Arderea în urma incendiului inclusiv pagubele materiale directe produse prin carbonizare totală sau parțială, topire cu și fără flacără;
– Deteriorarea în urma calamităților naturale precum furtună, uragan, grindină, cutremur, evenimente cauzate de reacții nucleare;
– Daune produse de timpul de emisie excesiv, daune produse din contactul accidental cu lichide și astfel exploatarea obiectului contractului este imposibil din punct de vedere tehnic de utilizat;
– Deteriorarea obiectului din cauza implicării în accident rutier;
– Prioritate în service și termen de reparație în 5 zile lucrătoare, de la recepționarea produsului în service sau din momentul înregistrării cererii în service pentru produsele netransportabile;
– Agent dedicat de customer support;
– 100% garanția reparației cu componente originale de la producător, înlocuirea cu un produs nou sau returnarea banilor dacă produsul nu mai poate fi adus la conformitate.
Informații detaliate puteți obține de la consultanții companiei noastre la numerele de telefon: +373 22 896874 / +37379170707 (Viber, Whatsapp).